Het Amsterdamse designbureau Koeweiden Postma maakt bekend een vliegende doorstart te maken door onderdeel te worden van de Total Identity groep. ‘Nieuw elan, nieuwe energie, nieuwe mogelijkheden’, vat strategy director Hugo van den Bos van Koeweiden Postma de ontwikkeling samen. Alle opdrachtgevers van Koeweiden Postma hebben hun volle vertrouwen in de doorstart uitgesproken.
De voltallige creatieve directie gaat mee met de doorstart. Koeweiden Postma blijft als zelfstandige entiteit opereren en staat onder leiding van de huidige strategische en creatieve kern van het bureau.
Hugo van den Bos, van Koeweiden Postma:
‘Wij zijn bijzonder blij om een plek te hebben in een zo veel bredere groep. Dit geeft ons een sterkere dienstverlenende positie richting onze opdrachtgevers. Het draait tegenwoordig niet alleen om design, maar om een veel breder pakket dat we nu veel beter kunnen aanbieden. Total Identity faciliteert ons daarbij.’
Hans Brandt, CEO van Total Identity, is verheugd:
‘De expertise, ervaring en enorme creativiteit van Koeweiden Postma betekenen een verrijking van onze propositie. Design is de kern van ons bureau, vanaf onze oprichting in 1963 onder de naam Total Design. En wij zien in de markt een sterke herwaardering van de esthetische kracht van design, een terrein waar Koeweiden Postma beroemd om is. Het bureau is daarom een uitstekende aanvulling op onze portfolio.’
Op korte termijn zal Koeweiden Postma verhuizen naar IJburg en intrekken bij het kantoor van Total Identity.